Meest gestelde vragen


Wat gebeurt er als ik niet reageer voor 7 juni?

+

Wanneer mag ik gebruik maken van de verlengingskorting?

+

Wat moet ik doen als het mij niet lukt met inloggen met het N.E.C. account?

+

Kan ik mijn huidige seizoenkaart weggooien?

+

Wanneer wordt mijn nieuwe seizoenkaart geleverd?

+

Wanneer kan ik gebruik maken van het kidsclub, jeugd- of 60+-tarief?

+

Hoe bestel ik een ouder- & kind-kaart?

+

Wat zijn mijn grootste voordelen als seizoenkaarthouder?

+

Hoe is N.E.C. te bereiken?

+

Zijn er ook rookvrije tribunes in het Goffertstadion?

+

Kan ik ook een parkeerkaart kopen?

+

Waarom krijg ik een foutmelding bij het afronden van mijn bestelling?

+

Mijn werkgever is lid van de businessclub van N.E.C. Krijg ik dan korting?

+

Ik heb in het seizoen 2018-2019 geen seizoenkaart gehad. Vanaf wanneer kan ik een seizoenkaart aanschaffen?

+

Ik krijg de melding 'Je keuze laat een individuele stoel vrij. Pas je keuze aan'. Wat moet ik doen?

+

Ik heb een seizoenkaart en ik wil verplaatsen naar een andere stoel. Hoe doe ik dat?

+

Ik wil de stoel die ik nu heb graag behouden maar overzetten naar een andere naam. Hoe doe ik dat?

+

Wanneer vindt de automatische incasso plaats bij betaling in 3 termijnen?

+

Hoe kan ik tegelijk met een andere seizoenkaarthouder verplaatsen?

+

Hoe kan ik een seizoenkaart aanvragen op het rolstoelterras?

+

Hoe kan ik een seizoenkaart aanvragen voor de blindentribune?

+

Wat gebeurt er met de prijzen van de seizoenkaart als N.E.C. naar de Eredivisie promoveert?

+

Hoe wordt het restantbedrag bij promotie verrekend?

+

Heb ik als seizoenkaarthouder nog prijsvoordeel bij promotie?

+

Vanaf wanneer heb ik recht op korting bij de partners van N.E.C.?

+

Copyright © 2019 N.E.C. NIJMEGEN. Alle rechten voorbehouden.